×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter" را بفشارید

En

شنبه 28 مهر 1403

تقدیر رییس دانشگاه کردستان از عملکرد شهرداری سنندج

رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه عزم و اراده‌ای که امروز در مدیریت شهری برای توسعه شاهد هستیم قابل تقدیر است، گفت: تمام توان نرم دانشگاه در حوزه نظری و تخصصی را در اختیار شهرداری سنندج قرار می‌دهیم.

تقدیر رییس دانشگاه کردستان از عملکرد شهرداری سنندج

  • 1402/04/10 - 10:18
  • - تعداد بازدید: 642
  • - تعداد بازدیدکننده: 637
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /Z1q
رییس دانشگاه کردستان:

توان تخصصی و علمی دانشگاه کردستان را در اختیار شهرداری قرار می‌دهیم/تقدیر از عملکرد شهرداری سنندج

رییس دانشگاه کردستان با بیان اینکه عزم و اراده‌ای که امروز در مدیریت شهری برای توسعه شاهد هستیم قابل تقدیر است، گفت: تمام توان نرم دانشگاه در حوزه نظری و تخصصی را در اختیار شهرداری سنندج قرار می‌دهیم.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج، حامد قادرزاده در دیدار با شهردار سنندج که با هدف برنامه‌ریزی برای عملیاتی کردن پروژه انتقال آب قشلاق به دانشگاه کردستان با هدف توسعه فضای سبز این دانشگاه و منطقه بهاران انجام گرفت، اظهار کرد: عزم و اراده‌ای که امروز در مدیریت شهری برای توسعه شاهد هستیم قابل تقدیر و باید از این فرصت به نحو احسن بهره گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: نگاه وسیع شهردار سنندج به توسعه فضای سبز شهری و توجه به محیط دانشگاهی کردستان که یک برند مهم در سطح استان تلقی می‌شود، زمینه را برای دستیبای به اهداف و چشم‌اندازهای در نظر گرفته در مسیر توسعه هرچه بیشتر فضای سبز در محیط این دانشگاه فراهم خواهد کرد.

رییس دانشگاه کردستان افزود: دانشگاه کردستان با تمام توان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف آمادگی همکاری با شهرداری سنندج در اجرا و عملیاتی کردن پروژه انتقال آب از پل قشلاق را دارد.

قادرزاده خاطرنشان کرد: درهمین راستا تیم ارزیابی تشکیل و برآوردهای لازم از نقطه آغازین تا درب دانشگاه و در ادامه تا نقطه پایانی طرح انجام و سهم هر کدام از دستگاه‌ها مشخص شود.

 وی تصریح کرد: مجموعه سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان هم قطعا در عملیاتی شدن این پروژه حمایت خواهد کرد چرا که معتقدیم این کار کمک به توسعه فضای سبز در کل شهر است.

رییس دانشگاه کردستان با تاکید براینکه هر درختی که در این نقطه غرس می شود کاهش آلودگی هوار را در شهر به دنبال دارد، گفت: براساس چشم‌اندازها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانشگاه در آینده محل تردد بیشتری برای مردم خواهد شد چرا که از استان ها و حتی کشورهای مختلف از این ظرفیت بهره مند هستند.

قادرزاده تصریح کرد: دانشگاه کردستان براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در آینده به یک بستر چند منظور تبدیل می شود و بیشتر به ظرفیتی پژوهش محور تبدیل می‌شود.

وی با تاکید براینکه تمام توان نرم دانشگاه در حوزه نظری و تخصصی را در اختیار شهرداری سنندج قرار می دهیم، اذعان کرد: امروز بیش از هر زمانی بر اصل مهم همدلی و همکاری بین بخش‌های مختلفی با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم داریم.

انتهای پیام/

 

  • گروه خبری : فرهنگی وهنری,خدمات شهری
  • کد خبر : 400
کلمات کلیدی
شیرین مرادی
خبرنگار

شیرین مرادی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب